.
Έπρεπε να το είχα φανταστεί! Άλλωστε, η αφίσα των παραστάσεων το λέει ξεκάθαρα:
.
Έπρεπε να το είχα φανταστεί! Άλλωστε, η αφίσα των παραστάσεων το λέει ξεκάθαρα:
.
Η καθιερωμένη πια συνομωσία μας με την Άνοιξη, εγκαινιάζει έναν πανέμορφο, ολοκαίνουργιο χώρο στο κέντρο της Αθήνας.
Τραγούδια που περιμένετε, από του δίσκους «Εκατό Mικρές ανάσες», «Μέχρι το τέλος» έως και το πιο πρόσφατο «Τρία μυστικά» μαζί με άλλα που ούτε καν φαντάζεστε…
.Τραγούδια που περιμένετε, από του δίσκους «Εκατό Mικρές ανάσες», «Μέχρι το τέλος» έως και το πιο πρόσφατο «Τρία μυστικά» μαζί με άλλα που ούτε καν φαντάζεστε…

Υπάρχουν άραγε σήμερα μουσικές συνομωσίες; Και αν ναι, ποιοι είναι εκείνοι που τις σκαρώνουν;
Και ακόμα: τι “περίεργος” πληθυντικός είναι αυτός; (συνομωσία μας με την Άνοιξη…);!

Με εξαιρετική σκηνική παρουσία και τις απίθανες ερμηνευτικές της ικανότητες, η Μποφίλιου, πιο ώριμη από ποτέ, ξεδίπλωσε στη σκηνή τις μουσικές ιστορίες της με τέτοιο πάθος που λίγες φορές συναντάμε σε live. Ερμηνείες απόλυτα ισορροπημένες, δίχως ίχνος υπερβολής, μια σαρωτική παρουσία που ξέρει να υπηρετεί με τη φωνή της την Τέχνη του τραγουδιού και να επικοινωνεί με τον ακροατή. Η Μποφίλιου γνωρίζει καλά τα όριά της και φροντίζει κάθε φορά να τα ξεπερνάει! Μια τολμηρή διαδικασία που απαιτεί πρώτ’ απ’ όλα γνώση και αφοσίωση. Και η Μποφίλιου διαθέτει το ταλέντο και την υπομονή να ανακαλύπτει τους δύσκολους δρόμους της Τέχνης της, χωρίς να φαίνεται διατεθειμένη να προχωρήσει σε συμβιβασμούς και κυρίως, δίχως να παρασύρεται στον εύκολο δρόμο της προχειρότητας και του ναρκισσισμού. Το μόνο που την απασχολεί είναι το Τραγούδι και η δική της Αλήθεια! Στοιχεία που εισπράττει ο ακροατής κάθε φορά που ξεκινά ένα τραγούδι, όταν κλείνει τα μάτια και σμίγει τα φρύδια για να τραγουδήσει μια φράση που πονάει, όταν ελεύθερη και εξωστρεφής χτυπάει το ντέφι σε ρυθμούς βαλκανικούς, όταν τέλος, υποκλίνεται μαζί με τους μουσικούς στο κοινό. Η αμεσότητα με την οποία επικοινωνεί στις ζωντανές τις εμφανίσεις είναι αποκαλυπτική του τρόπου με τον οποίο έχει προηγουμένως φιλτράρει μέσα της το κάθε τραγούδι, αφού πρώτα την έχει βασανίσει η κάθε φράση του, η κάθε αναπνοή του.

Συνοδοιπόροι της σε αυτή τη διαδικασία, ο συνθέτης Θέμης Καραμουρατίδης και ο στιχουργός Γεράσιμος Ευαγγελάτος που, πέρα από τα εξαιρετικά τραγούδια που έχουν γράψει για τη φωνή της Νατάσσας Μποφίλιου, λειτούργησαν από κοινού στο στήσιμο της παράστασης. Ό,τι πρόκειται να ακούσει και να δει ο θεατής στις εμφανίσεις της Μποφίλιου στο Metropolis Live Stage, είναι ουσιαστικά προϊόν συλλογικής δουλειάς των τριών αυτών ταλαντούχων παιδιών. Έτσι δικαιολογείται και ο “περίεργος” πληθυντικός στον οποίο αναφερθήκαμε στην αρχή. Εδώ δεν έχουμε να κάνουμε με αποκλειστική επιλογή τραγουδιών της ερμηνεύτριας με σκοπό να εξυπηρετηθούν μονάχα οι φωνητικές της ικανότητες. Μιλάμε για μια συνολική αισθητική πρόταση που ξεπερνά κατά πολύ το μέσο όρο των αντίστοιχων live. Και έχει τεράστια σημασία κάτι τέτοιο, σε μία εποχή όπου θριαμβεύει η ατομική δράση και οποιαδήποτε συλλογική προσπάθεια στο χώρο της τέχνης θεωρείται στην καλύτερη περίπτωση πολύπλοκη, και στη χειρότερη ξεπερασμένη. Ο Καραμουρατίδης, ο Ευαγγελάτος και η Μποφίλιου, κατορθώνουν μέσα απ΄ την κοινή τους δισκογραφία και κυρίως μέσα απ’ το στήσιμο των 9 αυτών παραστάσεων στο Metropolis, να ξαναφέρουν στο προσκήνιο τη διαδικασία κατά την οποία ένα καλλιτεχνικό γεγονός αποτελεί πεδίο γόνιμου διαλόγου και κοινής προσπάθειας. Από τη δομή του προγράμματος μέχρι τις προβολές των video και των slides που προβάλλονται παράλληλα με τα τραγούδια στο βάθος της σκηνής, δημιουργείται ένα θεατρικό σκηνικό που ολοκληρώνει την ιστορία των τραγουδιών (ιδιαίτερες στιγμές, κατά τη γνώμη μου, η μία και μοναδική λέξη που αναβοσβήνει στην οθόνη για όση ώρα η Μποφίλιου ερμηνεύει μοναδικά το «Εν λευκώ», καθώς και οι σκηνές που προβάλλονται στη διασκευή ενός πολύ γνωστού τραγουδιού του Σωκράτη Μάλαμα!).
Τέλος, αξίζει ιδιαίτερη αναφορά στην εκπληκτική ορχήστρα. Από τις πιο δεμένες ορχήστρες που εμφανίζονται αυτή τη στιγμή στις μουσικές σκηνές της Αθήνας! Μια καλοδουλεμένη μπάντα αποτελούμενη από εξαιρετικούς μουσικούς, που αναδεικνύει τις ενορχηστρώσεις του Θέμη Καραμουρατίδη και έρχεται σε απόλυτη ισορροπία με τις εκρηκτικές ερμηνείες της Νατάσσας Μποφίλιου.
Οι συντελεστές:
Ενορχηστρώσεις / πιάνο: Θέμης Καραμουρατίδης
Τύμπανα: Φοίβος Κουντουράκης
Τσέλο: Άρης Ζέρβας
Κιθάρες: Παύλος Συνοδινός
Μπάσο: Γιώργος Μπουλντής
Πνευστά: Παναγιώτης Ράπτης
Επιμέλεια: Γεράσιμος Ευαγγελάτος
Οπτικό υλικό: Παντελής Φραντζής
.
9 σχόλια:
Ακόμη μια φορά τιμή μας η παρουσία μας στο "άρωμα".
Και ιδιαίτερη χαρά η γνωριμία μας -επιτέλους-
Να είσαι καλά.
Γ.
Ελπίζω να τα καταφέρω να πάω να τη δω. Λίγο δύσκολο λόγω δουλειάς επειδή είναι Παρασκευή, αλλά θα το προσπαθήσω.
Σ' ευχαριστούμε για άλλη μια ενδιαφέρουσα ανάρτηση!
@Jirashimosu: Η χαρά είναι δική μου. Και η συγκίνηση απ’ την παράστασή σας, δική μου κι αυτή.
Όταν κάποιοι άνθρωποι γίνονται τα δικά μου μάτια και αυτιά και σκαρώνουν μία τέτοια συνομωσία ειδικά για μένα (τον θεατή), δεν έχω το δικαίωμα να στέψω αλλού το βλέμμα.
Καλή συνέχεια. Θα τα ξαναπούμε.
ΥΓ: Τα σέβη μου στη σαντέζα…
@pink floyd: μπορεί να είναι Παρασκευή, αλλά ξεκινάει στις 22:30. Οπότε, θεωρώ ότι υπάρχει το περιθώριο (κι εγώ μετά τη δουλειά πήγα και ξέρω πόσο δύσκολο είναι μερικές φορές αυτό). Φρόντισε μόνο να κλείσεις θέση νωρίς γιατί μέχρι τώρα κάθε βραδιά είναι sold out. Και επίσης, φρόντισε με κάποιο τρόπο (δεν ξέρω ποιο, μιας κι εγώ δεν τα κατάφερα) να κάτσεις όσο πιο κοντά γίνεται στη σκηνή. Η διαρρύθμιση του χώρου είναι λίγο περίεργη. Μην τη βγάλεις όλη την παράσταση όρθια με ένα ποτό στο χέρι, όπως την έπαθα εγώ (κι ας είχα κλείσει τραπέζι από νωρίς!). Γενικά, ο χώρος έχει κάποια προβλήματα, όπως άλλωστε και οι περισσότερες μουσικές σκηνές.
Η Νατάσσα με τη φωνή της, ο Γεράσιμος και ο Θέμης με τα τραγούδια τους κατάφεραν -εκτός των άλλων- να μας συν - κινήσουν επί της ουσίας, σε μια στιγμή που τα αποθέματα εντός μας άρχιζαν να εξαντλούνται και οι δημιουργοί που είχαμε αγαπήσει παρουσίαζαν σημεία κόπωσης και επανάληψης... Οι τρεις τους -και κυρίως ο Γεράσιμος (εν αρχή ο Λόγος, τι να κανω)- χωρίς στόμφο, χωρίς κουνημένο δάχτυλο και χωρίς καμια επίφαση "ποιότητας" μας κοινώνησαν την αλήθεια τους με ένα τρόπο τόσο λυτρωτικό... "Χάραξαν" την ψυχή μας.
(Απ' αυτά που διάβασα, με έπεισες -όχι πως είχα καμια αμφιβολία δηλαδή- ότι αξίζει ένα ταξίδι Ιωάννινα - Αθήνα μόνο και μόνο γι' αυτό το live...)
Και κάτι ακόμα: Το cd κυκλοφόρησε; Τέλη της περασμένης εβδομάδας δεν είχε φτάσει στα Γιάννενα...
@αλέξης λ.: βεβαίως και αξίζει ένα ταξίδι Γιάννενα – Αθήνα για κάτι τέτοιο!
Όσο για το cd single, κυκλοφόρησε στις 27 Μαρτίου, την ίδια μέρα που ξεκίνησαν και οι παραστάσεις της Μποφίλιου. Εάν ακόμα δεν έχει φτάσει στα Γιάννενα, θα μπορέσεις εύκολα να το βρεις στην Αθήνα όταν κατέβεις για το live.
Και για την ιστορία, τα τραγούδια του cd single είναι:
1 Με τσιγάρα βαριά
2 Κοίτα εγώ
3 Ευχαριστήριο
Μάκη, έτσι ακριβώς είναι τα πράγματα, αυτή τη στιγμή η Μποφίλιου και οι συνεργάτες της βρίσκονται στην κορυφή. Και η ορχήστρα στο live καταπληκτική, ξεχώρισα ιδιαίτερα το τσέλο!
:)
@Μουσικά Προάστια: με δυσκολία μπορώ να ξεχωρίσω κάποιον από τους μουσικούς που παίζουν αυτή την περίοδο με την Μποφίλιου! Είχα χρόνια να ακούσω τόσο δεμένη και καλά προβαρισμένη μπάντα. Ας μην ξεχνάμε πως, σημαντικό ρόλο στο τελικό αποτέλεσμα παίζουν και οι ενορχηστρώσεις του Θέμη Καραμουρατίδη, ο οποίος έχει μέχρι τώρα δείξει να έχει ιδιαίτερη αδυναμία στα έγχορδα.
Φαντάσου πόσο μεγάλο ενδιαφέρον θα είχε ένα live με την Νατάσσα Μποφίλιου να τη συνοδεύει σε όλο το πρόγραμμα μόνο ένα κουαρτέτο εγχόρδων, με τις μεταγραφές του Καραμουρατίδη και ρεπερτόριο προσαρμοσμένο στις ανάγκες του κουαρτέτου!!
Αυτό κι αν θα ήταν έκπληξη!…
h kataplikti afti parousia mas ekane tn timi kai mas edose mia sinenteuxi sto plats.gr etsi kai emeis tha pame na tn apolausoume sto gaia live stis 5 tou minos kai tha dodoume kai kapoies dorean prosklisis gia perissotera mbeite sto plats.gr
Δημοσίευση σχολίου